12 lutego 2015

czwartek, 16:24

Konferencja Marketing and Technology Congress 2015

Martech

PBI patronuje konferencji dotyczącej najnowszych trendów w marketingu, zorganizowanej przez Grupę PWN i HG INTELLIGENCE S.A.

Konferencja Marketing and Technology Congress odbędzie się 16 kwietnia 2015 roku w Warszawie. Zostaną podczas niej poruszone tematy istotne z perspektywy nowoczesnego marketera m.in.: ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Program zawiera 11 merytorycznych sesji tematycznych, podczas których prelegenci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, a przygotowane panele dyskusyjne pozwolą na wymianę własnych spostrzeżeń.

Formuła konferencji oprócz prelekcji czy prezentowania case studies zakłada: Talk Show: Data-Driven Marketing – marketing automation, programmatic buying, real-time analytics. Uczestnicy konferencji będą mieli szansę wzięcia udziału w wyjątkowej dyskusji  z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących zróżnicowane branże.

Konferencja skierowana jest do osób, które odpowiadają za wyniki sprzedaży i promocji, w szczególności do: brand managerów, marketing managerów, product managerów, specjalistów ds. marketingu, interactive managerów, dyrektorów i osób zarządzających pionami, działami i komórkami sprzedaży i marketingu oraz właścicieli firm i prezesów.

Wydarzenie jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie książką  „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” pod redakcją naukową Jarosława Królewskiego i Pawła Sali a tematyka  naturalnym rozwinięciem gorących tematów  podejmowanych w książce, wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN.

Więcej informacji dotyczących konferencji na stronie wydarzenia: http://martech.io/